Was & Vouw service

Je dagelijkse was zijn onze zorgen!

Laat ons jouw was uit handen nemen en wordt vandaag nog ontzorgt van het doen van de was. Onze service biedt jou het gemak van het laten ophalen en terugbrengen van jouw wasgoed op een tijdstip dat jou uitkomt!

Voorwaarden van Was en Vouw

Voorwaarden en bepalingen van ‘Was en Vouw’ Door gebruik te maken van onze diensten, stem je ermee in om: (a) de prijzen te bekijken (https://www.wasenvouw.nl/prijzen-en-diensten/) die worden gerekend voor het gebruik van onze diensten (b) wasgoed wordt niet afgeleverd als bestellingen niet zijn betaald. Wasenvouw.nl behoudt zich het recht voor om leveringen op te schorten tot de geleverde diensten zijn betaald.

Toestemming Contact met Gebruiker Je stemt ermee in dat Wasenvouw.nl contact met je mag opnemen via geautomatiseerde tekstberichten, e-mails en klantenservicegesprekken met informatie over de diensten en je account.

Beschadigde artikelen
Beschadigde artikelen komen zelden voor. Het zorgen voor je kleding is onze hoogste prioriteit. Hoewel we zeer voorzichtig zijn met het behandelen van alle kledingstukken, kunnen we niet altijd garanderen dat kledingstukken niet worden beschadigd.

Claims moeten binnen zeven (7) dagen na levering worden gerapporteerd aan Wasenvouw.nl. Claims die meer dan zeven (7) dagen na levering worden ingediend, worden niet verwerkt. Wasenvouw.nl neemt geen verantwoordelijkheid voor losse items die schade veroorzaken als ze in een Wasenvouw.nl-zak worden aangeboden, zoals lippenstift, pennen en aanstekers.

Beschadigde droogkuis-/wassersartikelen:
voor alle items van de droogkuis/wasser die als beschadigd worden beschouwd, kan Wasenvouw.nl je vergoeden door:

Je account te crediteren tot vijf (5) keer de kosten van het reinigen van het artikel, ongeacht het merk, de prijs of de staat van het kledingstuk, of je rekening terug te betalen tot drie (3) keer de reinigingskosten van het artikel, ongeacht het merk, de prijs of de staat van het kledingstuk. De totale vergoeding zal niet meer bedragen dan € 95. Beschadigde was- en vouwitems: Wasenvouw.nl kan je vergoeden voor alle was- en vouwitems die als beschadigd worden beschouwd door:

Je account te crediteren tot drie (3) keer de kosten van het reinigen van het artikel (zoals bepaald door het totale forfaitaire subtotaal van de zak), ongeacht het merk, de prijs of de staat van het kledingstuk. Je account terug te betalen tot twee (2) keer de reinigingskosten van het artikel (zoals bepaald door het totale forfaitaire subtotaal van de zak), ongeacht het merk, de prijs of de staat van het kledingstuk.

Gevonden en verloren voorwerpen
Er is een inherent risico verbonden aan het verzenden van kleding voor reiniging en het is mogelijk dat deze kleding verloren gaat. Wasenvouw.nl heeft maatregelen genomen om situaties met verloren voorwerpen te voorkomen, maar Wasenvouw.nl kan niet garanderen dat dergelijke situaties nooit zullen voorkomen.

Elk verloren voorwerp moet binnen 7 dagen na levering van de kledingstukken worden gemeld. Claims die meer dan zeven (7) dagen na levering worden ingediend, worden niet verwerkt.

Wasenvouw.nl neemt geen verantwoordelijkheid voor losse voorwerpen die verloren gaan wanneer ze in een Wasenvouw.nl-zak worden gestopt, zoals horloges, sieraden, Airpods of manchetknopen.

Verloren droogkuis-/wassersartikelen: Wasenvouw.nl kan je vergoeden voor alle droogkuis-/wassersartikelen die als verloren worden beschouwd door:

Je account te crediteren tot vijf (5) keer de kosten van het reinigen van het artikel, ongeacht het merk, de prijs of de staat van het kledingstuk, of je rekening terug te betalen tot drie (3) keer de reinigingskosten van het artikel, ongeacht het merk, de prijs of de staat van het kledingstuk. De totale vergoeding zal niet meer bedragen dan € 95.

Levering
Wasenvouw.nl staat klanten toe om bestellingen buiten woningen achter te laten of bij een portier, mits de klant toestemming geeft voor de planning. Echter, eenmaal de levering is voltooid, kunnen we niet verantwoordelijk worden gehouden voor verlies of beschadiging van items. Alle ophaal- en aflevermomenten worden gefotografeerd als ze buiten woningen worden achtergelaten.

Prijzen en toeslagen
Alle prijzen staan vermeld op https://www.wasenvouw.nl/prijzen-en-diensten/. Zoals vermeld, behoudt Wasenvouw.nl zich het recht voor om te rekenen voor 1) Gemiste ophalingen (€15) in het geval een ophaling door de klant wordt gemist, 2) Sanitisatie (€35) voor bestellingen die worden opgehaald met overmatige lichaamsvloeistoffen of dierlijk haar, en 3) Gevaar (€100) op bestellingen die naalden, ontvlambare stoffen, injectiespuiten of gebroken metalen bevatten.

Onbetaalde facturen:
Als we opnieuw proberen en er niet in slagen om de betalingsmethode die je in je bestand hebt met succes in rekening te brengen, zullen we je account tijdelijk blokkeren voor het plannen van nieuwe bestellingen totdat je betalingsinformatie is bijgewerkt en je onbetaalde saldo is geregeld. We zullen je dan regelmatig meldingen sturen om je te herinneren aan het bijwerken van je betalingsinformatie. Als we binnen 2 maanden na levering van je kleding geen terugbetaling kunnen ontvangen, behouden we ons het recht voor om het niet geïncasseerde saldo vervolgens over te dragen aan een incassobureau.

Overtuigt van ons proces? Dan ontzorgen we u graag van uw Was & Vouw werkzaamheden!

Als vaste klant kunt u 24 uur per dag 7 dagen per week bij ons terecht in Den Haag om uw was- of vouwgoed bij ons af te geven of op te halen.

Ontdek vandaag nog hoe onze service jou kan helpen tijd te besparen en stress te verminderen.

Copyright: © 2023 SQNED / Was en Vouw. All Rights Reserved. KVK 86896911 | BTW 864138775B01